Klik

Monday, November 29, 2010

Antara Anime Yang Digemari

      Saya memang minat menonton anime tak tahulah kenapa tapi mungkin sebab mereka cantik dan comel kot...He...Tapi yang paling saya minat ialah Detective Conan sebab jalan ceritanya yang menarik dan teringin nak jadi pandai macam watak uataknya,Conan Edogawa/Shinichi Kudo.Selain itu,saya juga meminati Fruits Basket,Quran High School Host Club,Hikaru No Go dan Cardcaptor Sakura. 
                                                
                                  Detective Conan/Metantei Conan     
   Fruits Basket/Furutsu Basuketto
Ouran High School Host Club/
Oran Koko Hosuto Kurabu 
                                        Hikaru No Go/Hikaru's Go 
                          Cardcaptor Sakura/Kadokyaputa Sakura 
      Itulah antara anime yang diminati saya.....He....Seterusnya pula saya nak tunjuk Detective Conan Movie 14 bahagian yang saya minat........(,,^o^,,)           
  
                                                     

No comments:

Post a Comment

Komen yang anda berikan akan saya hargai...
I will be appreciate if you live your comment.....(^^)