Klik

Tuesday, December 28, 2010

Nyamuk dan saya....(''@o@)

 Semalam nyamuk banyak betul kat umah saya, memang saya kena bersedia(berperang).... Masa saya tengah syok-syok tengok internet nilah dia nak ganggu.Dengan bunyi muzik dia tu.....Hai~..Memang tak tahan....Saya apa lagi cuba nak tampar dia tapi tak dapat,memang licik betul dia.....


Gambar hiasan
  Saya memang cuba jugak untuk tampar dia,tapi dia terbang serata tempat dan buat saya pening.Memang nak kene...Dan akhir sekali saya yang menang....He.......He....

  Hee...He....Puas hati.........                                                  
Gambar hiasan



                                                                                                                        Yang Benar,
                                                                                                                          Misa

No comments:

Post a Comment

Komen yang anda berikan akan saya hargai...
I will be appreciate if you live your comment.....(^^)